.

Är det sant att man ska vara helt däckad varje jäkla kväll innan klockan ens slagit 21!? Är det pga mörkret? För att jag börjat jobba? För att jag är sjuk? Fortfarande känner hur meningslöst det är att vara vaken sent utan min bäste vän snuset? 

Jag älskar mörkret men om jag ska vara så här trött vill jag hellre ha ljusare tider. Jag är så trött om kvällarna så jag inte ha ett liv efter 18 typ. Jag är förhoppningsvis snart tillbaka till mitt överdrivna pigga jag igen. Fast lite skönt är det att smälla av så tidigt varje kväll, att somna direkt man blundar är inte helt tokigt. Men jag saknar ändå till att jag har ork att göra annat än att sova tidigt :-)



Kommentarer
Postat av: mamma

Men så jag beundrar dig som slutat med snusnikotinet, mkt bra jobbat!!! Säkert är det allt tillsammans som gör dig helt slut...jobb + barn + slutatsnusa + mörkret, du hämtar dig säkert snart- så skönt att kunna somna direkt du blundar..annat än för mig/kram älskar dig...å Charlie, så fin han är

2013-10-22 @ 10:21:04
URL: http://gwm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0