Lördag.

Tja.
Haft en härlig dag med bra människor, bra ledig lördag med andra ord.

Och vet ni!?
Ikväll blev mamman och pappan här i huset riktigt stolta över sin lilla son. Han bajsade nämnligen i pottan!

Han satt och käkade kvällsfika och kollade barnprogram & gick helt plötsligt bara på toa. Pappan gick dit efter en kort stund och kollade vad han gjorde, Charlie kanske sa något, jag var i köket och hörde att pappan sa "har du bajsat i pottan? :D" jag tänkte att det bara var en liten prutt men där låg minsann en stor skitkorv :D Tänk att han är så duktig min lilla unge! 1,9 år och kan redan(?) känna när han är nödig. Ibland händer det olyckor på golvet när han vart utan blöja men det händer så sällan nu så jag blir chockad när han pissat på golvet. 

Riktigt glada blev vi i af när han för första gången sket i sin potta 💩❤ 

Här är jag tidigare idag. 




Kommentarer
Postat av: mamma mUUU

Men ååå så duktig han är, verkligen :)
ÅÅå så fin du är på bilderna, du ser ut så ung,a lltså du är ju ung på rikt, men du ser ut som en tonåring ;)

2013-10-20 @ 00:04:52
URL: http://gwm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0