Söndag.

Igår kväll var det regnigt, inatt frös det litegrann. Halt tidigt imorse så idag får karl slänga på vinterdäcken. Alltid i sista minut.

Jag är så glad över mina vänner. Dom finaste får mitt hjärta lite varmare. Man vet verkligen vilka man kan lita på. Man vet vem som är ärlig och vem som inte är det. Jag tänker härmed inte lägga ner nå energi på skitstövlar, lev era liv så tar jag hand om mitt. Glappkäftar kan trycka upp en stol i röven eller nått. Jag kommer aldrig förstå mig på människor som talar illa om den ena för att sabba för nån annan. Nåja, något får dom väl ut av det också :) 

Och jag är ju så naiv!
Tror blint på att alla är så himla fina, goa och underbara. Att alla är minst 58 ggr bättre än mig. Jag är inget helgon och gör inte allt rätt men jag hittar inte på skit i af. Jag blir så irriterad på människor som barabarabarabarabarabara ser sig själva  . Att aldrig kunna göra en god gärning för att en annan ska få det bra utan att det gynnar en själv minst lika mkt också. 

Soppa.
Herrå!

Imorse:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0