Tisdagen har strax passerat.

Hej min dagbok.
Jobbat em idag, slutade 21.
Rätt skönt faktiskt. Trodde att jag skulle avsky det till 100% men det har sina fördelar också. 
Charlie får t ex kortare dag på dagis dom dagar jag jobbar em, vi behöver inte skynda oss upp och iväg på morgonen. Och när jag går skift så är det ju bra att jag ibland är ledig mitt i veckan=en-två dagar mindre på dagis för Charlie dom veckorna, det känns jättebra! Men sen jobbar jag ju 2 helger på 6 veckor. 7-20 lördag och söndag och då hinner jag knappt träffa min lilla älskling..meeen ändå, 2 helger på 6 v är inte så mycket. Är nöjd med hur mitt schema ser ut faktiskt och det känns också bra! 

Nu fick jag hjärnsläpp och ska tvätta bort min aspirinmask. Tjarrå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0