Torsdag, tror jag.

Helt dagvild! Som vanligt.

Ligger i sängen och sover strax. Igår sov hela familjen innan klockan slagit 21! Haha inte helt vanligt vill jag lova. Jag hade vart hos tandis dagen innan och börjat avsluta mitt snusande lite lätt så jag var totalt utmattad redan i tisdags. Hoppas jag fortsätter känna sån här skön trötthet om kvällarna lååångt framöver så jag bara slocknar direkt jag skallar kudden.

Både igår och idag har jag tagit 1 snus. Jag är inte alls säker på om jag VILL sluta. Jag vill sluta för att det är dyrt och jag vill inte ha bruna tänder. Dom ska bli vita! Men det är ju så fruktansvärt gott med snus. Och jag är kedjesnusare. Brukar ju t om snusa i sömnen. Det är ett stort tomrum i mitt liv just nu med andra ord. Saknar snusen hela tiden, så tomt utan! Men inga abstinensbesvär som jag hade när jag väntade Charlie, det bara kliade i kroppen. Sjukt. 

Och just nu har jag världens sämsta jävla hy!!! Jag mår alltid psykiskt dåligt, får jätte dåligt självförtroende när hyn är usel och vill bara låsa in mig i den djupaste fängelsehålan, typ. Men det brukar ju gå över snabbt, på ca 1 vecka men ändå!!! Mitt fejs behöver sol. Så less på dessa hudproblem. Den kan vara hur fin och bra som helst i flera veckor och sen kommer den i en svacka och ger mig ett helvete. Grrrrr!

Nu ska jag sova, natti!

Vi var ute och gungade innan kvällsfikat och läggdags, gick inte att få en bild med bra kvalité och utan suddighet :p 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0