Ni är så nyfikna!

Men det är ok.

Det här med att lägga sig i tid-inte lätt!
Inte blev det heller lättare och bättre av att det är obligatoriskt att vrida klockan framåt en speciell dag. När det vrids till sommartid blir jag helt klock-efterbliven. Och när det nu blir ljusare och ljusare om kvällarna har jag i princip ingen tidsuppfattning alls!  Men till hösten och vintern behöver jag knappt en klocka för då är jag himla duktig på att veta vad klockan är genom att kolla på hur ljust/mörkt det är ute. 

Våra ljusa månader har sin charm men det är inte så charmigt när jag blir störd under nätterna för att det är för ljust för att bli trött av ett mörker som inte finns. 

Idag har jag vart såååååå trött på jobbet och fullt upp HELA dagen så jag hann inte ens ta rast. Jag vart helt jävla sopslut när jag hämtat Tjalle från dagis och dog i soffan ett tag. Efter lite mat och redbull började jag bli lite mer mänsklig och drog till syrran och hade lust att äta upp Liv för att hon blivit så stor och var så gullig och go. Man vill verkligen bara nypa små bebisar för att dom är så himla söta och underbara!

Näe hörrni, nu ska jag snarka ikapp med Charlie och Lotta 💕 God natt!

Jag nu: nyduschad, fräsch och mittbenad:

Bild från helgen:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0