Måndag, woop woop

Jag vore inte göra något annat än att sova just nu då klockan ringer 04.45. Och varför gör jag det inte?
Bra fråga nästa..

Måndag-onsdag var jag sjuk, torsdag-söndag ledig enligt schemat så idag var det faktiskt skönt att komma tillbaka till jobbet. På söndag kväll vart jag såklart deppig över att det var dags att jobba igen men väl på plats kändes det bra. Har så många fina kollegor så man kan ha kul på jobbet också. Man kan plocka nått fint från dom flesta :) I allmänhet menar jag då. Att försöka se förbi det negativa som vi alla har och istället se det fina hos varje människa. Sickan kanske är lite si och så MEN hen är glad, rolig och snäll också..och så försöker jag tänka. Om man bara ser den dåliga biten hos en människa så kommer man antagligen bli väldigt ensam en vacker dag. Om man alltid siktar sig in på att se det dåliga hos en människa så kommer man aldrig kunna ha bra relationer med någon i slutändan. Ingen kommer någonsin vara bra nog åt den perfekta människan som bara pekar på alla andras dåliga egenskaper=ensam tillslut. Jag vet, jag har sett det på jävligt nära håll. 

Jag säger som dom sa i Solsidan: Alla har något att erbjuda!

God natt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0