Nu så.

Tidigare idag promenerade jag och Charlie (ok, han åkte vagn) till Coop för att handla frukt så vi får i oss lite vitaminer. Jag gick även in på apoteket för att köpa lite extra vitaminer på burk till mig själv. Nu ska jag börja äta bättre så immunförsvaret blir starkare, ni förstår inte hur less jag är på att vara sjuk! Jävligt less vill jag tala om för er.

Det var så himla skönt att få andas in lite friskluft i lungorna. Det känns som att jag blev friskare av den friska luften. Fett najs! Mycket friskt det blev här nu va.

Lillsparven sover, jag ligger under ullfilten och samlar ihop lite energi (och värme) så att jag kan städa och diska lite. Och vika tvätt. Sen ska jag göra oss en smoothie till mellis med banan, kiwi, apelsin och turkisk yoghurt. 

Helvete, jag glömde köpa kokosolja.

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart i affären hittar man kokosoljan?

2014-02-05 @ 19:32:25
URL: http://martajuliavictoria.blogg.se
Postat av: Lisa

Bland alla andra oljorna :)

2014-02-05 @ 22:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0