Bara för att.

Dags att uppdatera här lite känner jag.
Vad ska jag skriva för dynga denna gång då? Jag hade kunnat vräka ur mig en hel del men det är bäst att det stannar kvar i mitt huvud.

Jag har jobbat em idag, sluta 20. Helt ok dag på jobbet. Imorgon och fredag är det fm som gäller och L E D I G helg! Vad ska jag hitta på undrar ni, det får ni tyvärr inte veta för jag vet inte ens det själv heller. Spännande, i know..

Nu vill jag få våren överstökad så det snart blir sommar. Mest längtar jag till att slippa vinterkläderna. Under vinterhalvåret är det nämligen sällan jag har något annat på mig än långkalsonger och nån rutten tröja. Jag längtar tills jag får ta på min skinnjacka, jeans, nån top och bara slippa alla feta kläder. Nä hoja, nu måste jag gå och lägga mig så jag orkar kliva upp imorrn. God natt!




Kommentarer
Postat av: mamma

Nice med uppdatering :)

2014-03-19 @ 14:34:52
URL: http://gwm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0