What are words....

Jag är den jag är. Jag kan inte rå för det, tänkte jag bara så där spontant. "Ursäkta att jag finns, förlåt för att jag förstör allt"
Så har jag alltid känt. Men nu vill jag inte känna så längre och det gör jag inte heller alltid, nästan aldrig faktiskt. Ibland blir jag bara så liten och förstår inte hur jag nästa dag kan känna att jag klarar ALLT jag ger mig in i. Önskar varje gång att den känslan ska stanna för evigt. Varje gång jag känner mig extra glad så vill jag att det aldrig ska ta slut. Du har tömt mig på allt mitt innehåll och nu är jag bara ett jävla skal. Så jävla tom och död. Allt jag är har jag fått slänga iväg för jag dög inte. Jag var bara sjuk, helt jävla skadad. Men jag fick se mig själv i ett bättre ljus i mitt eget "misstag" och det är jag tacksam över. Jag kan inte ångra något som gjort så att jag kommer kunna vandra på den rätta vägen, vägen till mig själv och med mig själv. Amen. 




Kommentarer
Postat av: empan

Amen! 🙏 Du är bra Lisa !! Kram på dig!

2014-03-20 @ 17:00:05
Postat av: Lisa

Tack 💕

2014-03-23 @ 17:48:59
Postat av: mamma

Så klokt o bra skrivet, du är toppen med skal o innehåll :) <3 jag älskar dig, just the way you are

2014-03-25 @ 13:32:59
URL: http://gwm.blogg.se/
Postat av: Miaa

Var länge sen jag läste din blogg. Trodde ju du slutat skriva. Hoppas du mår bättre. För mig går det oxå sådär upp och ner, man borde alltid vara på topp. Måste bara lyckas klura ut vad som får en att stanna där. Man får följa magkänslan, den vet ofta vad som är rätt :) keep on kicking ass

2014-04-25 @ 20:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0